Σήμερα, Παρασκευή 11 Απριλίου 2025, το σχολείο μας επισκέφθηκε τον Ιερό Ναό της Ευαγγελίστριας στο Λούρο για εκκλησιασμό. Ενόψει, της Μεγάλης Εβδομάδας και της μεγάλης γιορτής του Πάσχα, απευθύναμε πρόσκληση στον σεπτό ποιμενάρχη μας, Μητροπολίτη Νικοπόλεως & Πρεβέζης κκ. Χρυσόστομο, να τελέσει την Θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων Δώρων και να απευθύνει το λόγο του στους μαθητές του σχολείου μας.

Θερμές ευχαριστίες στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας για την μεγάλη τιμή και ευλογία να είναι κοντά μας αυτή την τελευταία ημέρα του σχολείου μας, πριν τις διακοπές του Πάσχα.
Στη συνέχεια, η κα Παλιάτσου Ουρανία ανέλαβε την παρουσίαση του θέματος της φιλοζωίας στους μαθητές.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με Πασχαλινό workshop κατασκευής και στολισμού Πασχαλινών λαμπάδων, όπου οι μαθητές/τριες κατασκεύασαν λαμπάδες από γνήσιο μελισσοκέρι και στη συνέχεια το στόλισαν.





Η κα Βοντίτσου ανέλαβε την παρουσίαση της δράσης εδώ.
Ευχόμαστε σε όλους καλή Μεγάλη εβδομάδα & Καλό Πάσχα!