Σχολικός περίπατος στη Λευκάδα

Σήμερα Τετάρτη, 09-04-2025, το ΓΕΛ Λούρου επισκέφθηκε το αρχοντικό νησί της Λευκάδας, γνωστό για το φυσικό κάλλος, την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και την αξιοσημείωτη πολιτιστική κληρονομιά του. Μαθητές και εκπαιδευτικοί περιηγήθηκαν, αρχικά, στην Ιερά Μονή Φανερωμένης, ένα μοναστήρι στους χώρους του οποίου μπορεί κανείς να θαυμάσει πολύτιμα κειμήλια, εντυπωσιακές αγιογραφίες, καθώς και έναν μικρό ζωολογικό κήπο. Στη συνέχεια, ακολούθησε επίσκεψη στο Μουσείο Άγγελου Σικελιανού που στεγάζεται στην οικία του σπουδαίου Λευκαδίτη ποιητή. Εκεί οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με σπάνια χειρόγραφα του λογοτέχνη, πλούσιο φωτογραφικό και ακουστικό υλικό από τη ζωή του και συλλεκτικά εκθέματα που αποτυπώνουν την πορεία που διέγραψε στον προσωπικό και κοινωνικό του βίο. Τέλος, η εκδρομή ολοκληρώθηκε με περίπατο στα στενά σοκάκια του νησιού και χαλάρωση με θέα τα γαλάζια νερά του Ιονίου.

Leave a Comment