ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Υγείας, το σχολείο μας, ΓΕΛ Λούρου, είχε τη χαρά να υποδεχθεί ειδικούς επιστήμονες από το Κέντρο Υγείας Θεσπρωτικού, οι οποίοι πραγματοποίησαν ενημερωτικές δράσεις για τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων του Λυκείου. Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα τους κινδύνους του διαδικτύου. Οι ειδικοί ανέλυσαν ζητήματα όπως η προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying), η ασφαλής χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αναγνώριση παραπλανητικού ή επικίνδυνου περιεχομένου. Μέσα από παραδείγματα και ανοιχτό διάλογο,…

Read More

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας το ΓΕΛ Λούρου οργάνωσε βιωματικά εργαστήρια με θέμα: “Βιώνω τα συναισθήματά μου” σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Θεσπρωτικού, την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023 στο εργαστήριο τεχνολογίας του ΓΕΛ Λούρου. Θερμές ευχαριστίες στο Κέντρο Υγείας Θεσπρωτικού και ιδιαίτερα στις κυρίες Διαμάντη Σταματία και Κοντού Μαρία για την συμβολή τους στην επιτυχία της διοργάνωσης των βιωματικών εργαστηρίων.

Read More