Υποδομες

Το σχολείο διαθέτει:

Σχολική Βιβλιοθήκη(ΕΠΕΑΕΚ). Η Βιβλιοθήκη άμεσα, απευθύνεται σε μαθητές και καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Έμμεσα όμως ωφελεί και την ευρύτερη κοινότητα στην οποία εντάσσεται. Με τον θεσμό των σχολικών βιβλιοθηκών στηρίζεται η παιδεία και ενισχύεται η εκπαίδευση με καινοτόμο τρόπο για τα ελληνικά δεδομένα, πέρα από το πλαίσιο της παραδοσιακής διδασκαλίας. Το άτομο ενθαρρύνεται ώστε να μην μένει μόνο στα παραδοσιακά εγχειρίδια αλλά να αναζητάει την πληροφορία και σε άλλες πηγές. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας να εξοικειώνονται οι μαθητές με την πληροφοριακή διαδικασία σε όλες τις φάσεις της καθημερινής τους ζωής και όχι μόνο στα πλαίσια της εκπαίδευσης.

Περισσότερες πληροφορίες για τις σχολικές βιβλιοθήκες αναζητήστε εδώ.


Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Λυκείου ενσωματώνει τη μακρόχρονη εμπειρία της ∆ευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο χώρο της εργαστηριακής διδασκαλίας και τη συνδυάζει με τις επικρατέστερες τάσεις στο χώρο της διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Το εργαστήριο αυτό είναι προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες, τις ανάγκες και τις
δυνατότητες του Εκπαιδευτικού Συστήματος, αφομοιώνει πολλά στοιχεία από τα
αντίστοιχα εργαστήρια των Ευρωπαϊκών χωρών, αλλά επιμένει να διαφοροποιείται στα σημεία που η εκπαιδευτική μας παράδοση και ιδιοσυγκρασία απαιτούν ιδιαίτερες προσεγγίσεις ,προσαρμοσμένες στη σχολική ταυτότητα του Έλληνα μαθητή και εκπαιδευτικού.

Περισσότερες πληροφορίες για τα όργανα και τις συσκευές του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών του Λυκείου αναζητήστε εδώ.


Εργαστήριο Πληροφορικής. Οι μαθητές συνήθως χρησιμοποιούν ένα μηχανικό τρόπο εισαγωγής πληροφοριών στον Η/Υ (πληκτρολόγιο, ποντίκι), δέχονται πληροφορίες μέσω της οθόνης, κάθονται για αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα μπροστά σ’ έναν Η/Υ και τέλος, συχνά εργάζονται κάτω από συνθήκες πίεσης.

Ο εργονομικός σχεδιασμός ενός μαθησιακού περιβάλλοντος είναι ένας από τους σημαντικούς παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό επίτευξης των εκπαιδευτικών στόχων. Ο σχεδιασμός του μαθησιακού περιβάλλοντος πρέπει να λαμβάνει υπόψη όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν  τη μαθησιακή διαδικασία, καθώς και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των παραγόντων αυτών.

Για το λόγο αυτό στο σχεδιασμό του Εργαστηρίου λάβαμε υπόψη μας τις σχέσεις μεταξύ του μαθητή, των τεχνολογιών που αυτός έχει στη διάθεσή του, του σταθμού εργασίας και μάθησης, καθώς και των εργονομικών παραμέτρων που επηρεάζουν τον καθένα από αυτούς τους παράγοντες ξεχωριστά και το σύστημα στο σύνολό του.