Τελετή Αποφοίτησης ΓΕΛ Λούρου – Σχολικό Έτος 2025-2026

Σε ιδιαίτερα ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Ιουνίου 2026 στο αμφιθέατρο του Γενικού Λυκείου Λούρου η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Λυκείου.

Την εκδήλωση τίμησαν με τον χαιρετισμό τους ο Διευθυντής του σχολείου κ. Κωνσταντίνος Λάμπρου, η εκπρόσωπος του Συλλόγου Διδασκόντων κα Θεοδώρα Αυγέρη, η εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κα Ευθυμία Βάρλα και η εκπρόσωπος των μαθητών, Κωνσταντίνα Τσοβίλη.

Ιδιαίτερη νότα στην εκδήλωση έδωσε η προβολή φωτογραφιών και βίντεο από τη σχολική ζωή των μαθητών, μέσα από τα οποία ζωντάνεψαν όμορφες στιγμές και αναμνήσεις των τελευταίων ετών.

Το βίντεο της εκδήλωσης

Ακολούθησε η απονομή των απολυτηρίων και των αναμνηστικών στους 33 αποφοίτους, οι οποίοι έκλεισαν έναν σημαντικό κύκλο της μαθητικής τους πορείας και ανοίγουν πλέον τα φτερά τους για νέες εμπειρίες και προκλήσεις.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με δεξίωση στον αύλειο χώρο του σχολείου, όπου μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν ευχές, σκέψεις και αναμνήσεις από τα χρόνια που πέρασαν.

Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη συμβολή του στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης, καθώς και σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της.

Ευχόμαστε σε όλος τους αποφοίτους μας καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στη μελλοντική τους πορεία!

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής & ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Λούρου

Η πρόσκληση της εκδήλωσης

Leave a Comment