Επιστολή προς Γονείς/Κηδεμόνες

Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικά Υπεύθυνη του σχολείου μας κα Φωτεινή Ι. Δημακοπούλου απευθύνει την παρακάτω επιστολή στους Γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών του σχολείου μας

Leave a Comment