Την Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2024, το ΓΕΛ Λο΄ύρου πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο δημοτικό στάδιο του Λούρου, προκειμένου να παρακολουθήσει σχολικούς αγώνες ποδοσφαίρου.
Η ομάδα ποδοσφαίρου του σχολείου μας αγωνίστηκε και κέρδισε το ΓΕΛ Θεσπρωτικού με 3-0.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια τόσο στους αθλητές μας όσο και σε όλους τους μαθητές για την άψογη συμπεριφορά τους.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ομάδα μας για τη συνέχεια του πρωταθλήματος!
