Την Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024, το σχολείο μας πραγματοποίησε τον δεύτερο σχολικό περίπατο με μεταφορικό μέσο. Συγκεκριμένα, επισκεφθήκαμε την γυναικεία Ιερά Μονή Αγ. Δημητρίου Ζαλόγγου όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο καθολικό της μονής και να ενημερωθούν για την ιστορία του μοναστηριού. Πολλές ευχαριστίες στην αδελφότητα για τη φιλοξενία του σχολείου μας.
Στη συνέχεια, οι μαθητές με πολύ όρεξη και ενθουσιασμό ανέβηκαν τα 410 σκαλοπάτια για να φτάσουν στο μνημείο του Ζαλόγγου. Τέλος, περιηγήθηκαν στην παραλία του Καναλίου Πρέβεζας.