Μοτοσυκλετώντας… Χαίρομαι»: Μια Ξεχωριστή Δράση Οδικής Ασφάλειας στο ΓΕΛ Λούρου

Την Δευτέρα, 11 Μαΐου 2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μοτοσυκλετώντας… Χαίρομαι». Στις 11:00 ακριβώς, ο προαύλιος χώρος του ΓΕΛ Λούρου μετατράπηκε σε έναν ζωντανό χώρο μάθησης, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας γύρω από την ασφαλή οδήγηση και την κουλτούρα του δίκυκλου.

​Η Σημασία της Πρόληψης

​Η οδική ασφάλεια δεν είναι απλώς ένας κανόνας, είναι στάση ζωής. Με δεδομένο ότι πολλοί έφηβοι έρχονται σε επαφή με τη μοτοσυκλέτα σε νεαρή ηλικία, η σωστή ενημέρωση είναι το κλειδί για τη μείωση των ατυχημάτων. Το πρόγραμμα προσέγγισε τους μαθητές με τρόπο άμεσο, μακριά από στείρες απαγορεύσεις, εστιάζοντας στην απόλαυση της οδήγησης με υπευθυνότητα.

​Τι περιελάμβανε η παρουσίαση:

​Εξοπλισμός Προστασίας: Έγινε επίδειξη του απαραίτητου εξοπλισμού (κράνος, μπουφάν με προστατευτικά, γάντια) και επεξηγήθηκε γιατί το κράνος είναι ο «πιστός μας σύμμαχος» σε κάθε διαδρομή.

​Τεχνικές Ασφαλείας: Αναλύθηκαν βασικές αρχές ισορροπίας, πέδησης και ορατότητας στον δρόμο.

​Συζήτηση & Ερωτήσεις: Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα ερωτήματά τους, να μοιραστούν προβληματισμούς και να καταρρίψουν κοινούς μύθους για την οδήγηση.

​«Η μοτοσυκλέτα προσφέρει ελευθερία, αλλά η πραγματική ελευθερία απαιτεί γνώση και σεβασμό στη ζωή», ήταν το κεντρικό μήνυμα που έμεινε σε όλους μας μετά το τέλος της δράσης.

​Ευχαριστίες

​Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους εισηγητές του προγράμματος για την εξαιρετική παρουσίαση και την άμεση επικοινωνία τους με τα παιδιά. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν τον κοινωνικό ρόλο του σχολείου μας και εφοδιάζουν τους νέους μας με πολύτιμα μαθήματα που ξεπερνούν τα όρια των βιβλίων.

​Πάντα όρθιοι και πάντα με το κράνος μας!

Leave a Comment