Το ΓΕΛ Λούρου διοργάνωσε για την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 “Πράσινες Αθλητικές Δραστηριότητες στο δασύλλιο του Αγ. Βαρνάβα στον Λούρο Πρεβέζης.
Μέσα από την αθλητική δράση αναδεικνύουμε τη θεμελιώδη σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ευημερία του ανθρώπου.
Στο δασύλλιο, αξιοποιήσαμε έναν χώρο πρασίνου κοντά στο σχολείο μας για σωματική άσκηση. Αγόρια και κορίτσια του σχολείου μας πήραν μέρος σε αγώνα δρόμου 1300m περιμετρικά του δασυλλίου.



Ευχαριστούμε θερμά τoν εκπαιδευτικό Φυσικής αγωγής του σχολείου μας κ. Λιόντο Θεόφιλο για την οργάνωση της δραστηριότητας καθώς και όλους τους συναδέλφους του σχολείου για την βοήθειά τους.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του σχολείου για την συμμετοχή τους στην Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!