Με ιδιαίτερη συγκίνηση και υπερηφάνεια πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025, στις 7:00 μ.μ., στο αμφιθέατρο του Γενικού Λυκείου Λούρου, η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου για το σχολικό έτος 2024-2025.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με θερμούς χαιρετισμούς από:
- τον Διευθυντή του σχολείου, κ. Κωνσταντίνο Λάμπρου,
- την εκπρόσωπο του Συλλόγου Διδασκόντων, κα Γεωργία Διαμάντη,
- τον Πρόεδρο και την εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Θεόδωρο Κατσαούνο και κα Βάρλα Ευθυμία.
- και εκπροσώπους των μαθητών της Γ’ Λυκείου: Ναταλία Πάτση,και Δωροθέα Κιτσαντά.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκε βίντεο και φωτογραφικό υλικό με στιγμιότυπα από τη σχολική ζωή, που επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες Θεοδώρα Μπαγιώργου και Ουρανία Παλιάτσου.
Ακολούθησαν ποιητικές απαγγελίες με έντονο συγκινησιακό φορτίο, από τους ίδιους τους μαθητές, με τα έργα:
- «Όταν μια άνοιξη» του Μανόλη Αναγνωστάκη
- «Στον Δάσκαλο» του Κωστή Παλαμά
Η βραδιά κορυφώθηκε με την απονομή των απολυτηρίων και των αναμνηστικών στους 32 αποφοίτους, μέσα σε έντονο κλίμα χαράς, συγκίνησης και υπερηφάνειας.
Η τελετή ολοκληρώθηκε με μια δεξίωση στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όπου μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και προσκεκλημένοι αντάλλαξαν ευχές και αναμνήσεις, σηματοδοτώντας το πέρασμα των παιδιών στην ενήλικη ζωή.
Η εκδήλωση ήταν αποτέλεσμα της άψογης συνεργασίας του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας.



Η πρόσκληση της εκδήλωσης

Το Πρόγραμμα της εκδήλωσης
Καλή σταδιοδρομία σε όλους τους αποφοίτους!
Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής & ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Λούρου
