Τελετή Αποφοίτησης ΓΕΛ Λούρου – Σχολικό Έτος 2024-2025

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και υπερηφάνεια πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025, στις 7:00 μ.μ., στο αμφιθέατρο του Γενικού Λυκείου Λούρου, η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου για το σχολικό έτος 2024-2025.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με θερμούς χαιρετισμούς από:

  • τον Διευθυντή του σχολείου, κ. Κωνσταντίνο Λάμπρου,
  • την εκπρόσωπο του Συλλόγου Διδασκόντων, κα Γεωργία Διαμάντη,
  • τον Πρόεδρο και την εκπρόσωπο  του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Θεόδωρο Κατσαούνο και κα Βάρλα Ευθυμία.
  • και εκπροσώπους των μαθητών της Γ’ Λυκείου: Ναταλία Πάτση,και Δωροθέα Κιτσαντά.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκε βίντεο και φωτογραφικό υλικό με στιγμιότυπα από τη σχολική ζωή, που επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες Θεοδώρα Μπαγιώργου και Ουρανία Παλιάτσου.

https://youtu.be/jkIJGg4JRyI

Ακολούθησαν ποιητικές απαγγελίες με έντονο συγκινησιακό φορτίο, από τους ίδιους τους μαθητές, με τα έργα:

  • «Όταν μια άνοιξη» του Μανόλη Αναγνωστάκη
  • «Στον Δάσκαλο» του Κωστή Παλαμά

Η βραδιά κορυφώθηκε με την απονομή των απολυτηρίων και των αναμνηστικών στους 32 αποφοίτους, μέσα σε έντονο κλίμα χαράς, συγκίνησης και υπερηφάνειας.

Η τελετή ολοκληρώθηκε με μια δεξίωση στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όπου μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και προσκεκλημένοι αντάλλαξαν ευχές και αναμνήσεις, σηματοδοτώντας το πέρασμα των παιδιών στην ενήλικη ζωή.

Η εκδήλωση ήταν αποτέλεσμα της άψογης συνεργασίας του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας.


Η πρόσκληση της εκδήλωσης


Το Πρόγραμμα της εκδήλωσης

Καλή σταδιοδρομία σε όλους τους αποφοίτους!

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής & ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Λούρου

Leave a Comment