Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια εορτάζουμε σήμερα την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Η Πατρίδα μας πανηγυρίζει για δύο «Χαίρε»: το «Χαίρε Κεχαριτωμένη Μαρία» και το «Χαίρε ω Χαίρε Λευτεριά». Ας τιμήσουμε την ιστορική μας αποστολή και τους ήρωες που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της χώρας μας.
Πολλές ευχαριστίες στην κα Άννα Βοντίτσου, εκπαιδευτικό ΠΕ 02 του ΓΕΛ Λούρου, για την άψογη διοργάνωση της σχολικής μας γιορτής!